جمعرات، 23 نومبر، 2023

مناجات (۲)

 

مناجات (۲)

 اے ہمارے رب ہم نے ایک منادی کو سنا کہ ایمان کے لیے پکار رہا تھا کہ اپنے رب پر ایمان لے آﺅ توہم ایمان لائے اے ہمارے رب تو ہمارے گناہ بخش دے اور ہماری برائیوں کو ہم سے محو کر دے اور ہماری موت اچھوں کے ساتھ کر ۔ اے پروردگار ہمیں دے وہ جس کا تو نے ہم سے وعدہ کیا ہے اپنے رسولوں کی معرفت سے اور ہمیں قیامت کے دن رسوا نہ کر ۔ بیشک تو وعدہ خلافی نہیں کرتا ۔ ( سورة آل عمران ) ۔
اے ہمارے رب مجھے توفیق عطا فرما میں نماز پڑھتا رہو ں اور میری اولاد کو بھی یہ توفیق بخش ۔ اے میرے رب میری دعا قبول فرما ۔ اے ہمارے رب مجھے بخش دے اور میرے ماں باپ کو بھی اور سب مسلمانوں کو جس دن حساب قائم ہو گا ۔ (سورة ابراہیم ) 
اور یوں عرض کرو کہ اے ہمارے رب مجھے سچی طرح داخل کر اور سچی طرح باہر لے جا اور مجھے اپنی طرف سے مدد گار غلبہ دے ۔ ( سورة بنی اسرائیل ) 
اے میرے رب میرے لیے میرا سینا کھول دے ۔ اور میرے لیے میرا کام آسان کر دے ۔ اور میری زبان کی گرہ کھول دے ۔ کہ وہ میری بات سمجھیں ۔ اور میرے گھر والوں میں سے میرا ایک وزیر ( یعنی مدد گار ) مقرر کر دے ۔ (سورة طہ ) 
اے میرے رب میرے علم میں اضافہ فرما ۔ (سورة طہ) 
اے میرے پروردگار شیطانوں کے وسوسوںسے تیری پناہ مانگتا ہو ں ۔ اور اے میرے پروردگار میں اس سے بھی تیری پناہ مانگتا ہو ں وہ میرے پاس آئیں ۔ (سورة المﺅ منون ) 
اے میرے پروردگار مجھے بخش دے اور مجھ پر رحم فرما اور تو سب سے بہتر رحم فرمانے والا ہے ۔ (سورة المﺅ منون) 
اے ہمارے رب ہمیں کافروں کی آزمائش میں نہ ڈال اور ہمیں بخش دے بیشک تو ہی عزت و حکمت والا ہے ۔ (سورة الممتحنہ)
اے میرے رب مجھے بخش دے اور میرے ماں باپ کو اور اسے جو ایمان کے ساتھ میرے گھر میں ہے اور سب مسلمان مردوں اور سب عورتوں کو اور کافروں کو نہ بڑھا مگر تباہی ۔ ( سورة نوح ) 
تم فرماﺅمیں اس کی پناہ لیتا ہوں جو صبح کا پیدا کرنے والا ہے ۔ اس کی سب مخلوق کے شر سے ۔ اور اندھیری ڈالنے والے کے شر سے جب وہ ڈوبے۔ اور ان عورتوں کے شر سے جو گرہوں میں پھونکتی ہیں ۔ اور حسد والے کے شر سے جب وہ مجھ سے ملے ۔ ( سورة الفلق ) 
تم کہو میں اس کی پناہ میں آیا جو سب لوگوں کا رب ہے ۔ سب لوگوں کا باد شاہ ہے ۔ سب لوگوں کا خدا ۔ اس کے شر سے جو دل میں برے خطرے ڈالے اور دبک رہے ۔ وہ جو لوگوں کے دلوں میں وسوسے ڈالتے ہیں ۔ جن اور آدمی ۔ ( سورة الناس ) ۔

کوئی تبصرے نہیں:

ایک تبصرہ شائع کریں

ناموس رسالت قرآن کی روشنی میں

  ناموس رسالت قرآن کی روشنی میں نبی کریم رئوف الرحیم ﷺ کی عزت و تکریم کی حفاظت ہر مسلمان پر فرض اور ایمان کی بنیاد ہے۔ ارشاد باری تعالیٰ ہے...